På ön och magen bara värker

Är på mitt älskade Öland hos mormor och morfar. Skördefest är det tydligen nu med så det är lika mycket folk som på somrarna nästan känns det som.

Har handlat lite grann, karameller i en strut som är gjorda på ett café, så fick plocka de sorter man själv ville. Sen hittade jag en lykta och stenar med fina ord på, "Njut", "Lev" och "Kärlek".
Sen hittade jag ett halsband med en sten där mitt namn står. Och ett till syrran, och ett till mamma med. Och sen hittade jag en silverring med en grön bärnsten på. Väldigt fin.

Hittade även en sak till S också. Men han tyckte att han behövde köpa något till mig med. Det tyckte inte jag. Det var ett hänge till ett halsband i tenn med hans stjärntecken på. Men jag ska fixa så att han får en läderrem till den så han kan använda den. Men han vet inte om vad han ska få, bara att jag ska göra ett halsband till honom.

Han gillar för övrigt inte alls att jag är här nu. Det känns konstigt att sova själv, det kan jag hålla med om. Men det är nog lite lättare för mig som är borta och hittar på en massa skoj. Men snart så får vi sova med varandra igen. Mys!
Hade känts bra ändå att sova bredvid honom nu. Kunna lägga hans varma hand på min mage för att lindra smärtan. Mensvärk är inte roligt alls. Det går bra så länge jag är uppe och rör mig men när jag är stilla eller ska sova, då gör det ont. Men det blir snart bra igen.


Bilder kommer komma när jag är hemma igen. Har tagit en massa fina bilder med min stora bebis, alltså min stora kamera :)
Natti natti gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0