My getaway

Lite tjat och gnat har väl ingen dött av? Jag undrar det ja....
Fast jag vet att mormor bara menar väl. Men när hon har frågat om olika saker jag kan tänkas vilja ha typ 20 gånger så börjar jag tappa humöret lite. Vill jag ha något så fixar jag det, eller så frågar jag då. Jag är inte ett litet barn nu. Men man blir väl aldrig vuxen för sina mor- och farföräldrar? Eller kanske ibland inte ens för sina föräldrar?

Så jag kollade lite bloggar och lyssnade på lite musik. Då orkar jag med sista dagen här. Jag älskar min mormor, men det är med lite blandade känslor ändå som jag är här. Vi har inte den bästa relationen kanske, och det är bara jag som pratar med henne från min mammas sida. Syrran kan ringa nån gång om året hit med. Men ja, det är en lång historia och vår släkthistoria är väl inte den finaste heller. Men mormor och morfar är glada att jag är här, och jag är glad att jag är här.

Men det ska bli lite skönt att slippa 20 frågor om jag vill ha en frukt, en kaka eller vad det nu kan vara. Knäpp-mormor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0