Min snusmumrik

Ja, S snusar...Alltså är han min snusmumrik. Ni vet figuren från Mumin ^^

Efter att ha jobbat och slitit (?) så åkte vi till gemensamma vänner och hälsade på, lekte och gosade med deras katter, köpte pizza till middag och hade allmänt trevligt. En vända bowling blev det också. S vann och jag kom trea. Men han utklassade mig inte lika mycket som han gjorde sist vi spelade.

Nu kom vi precis hem till honom. Och imorgon ska jag ringa lite samtal om lägenheten igen. Blev inte att jag tittade på den idag, men jag kan nog göra det imorgon. Och sen imorgon så måste jag hem. Så får se om S hänger med eller om han stannar. Men jag tror att han följer med, min lilla darling.

Ska försöka fixa med bilderna från förra helgen då. Parkerar honom framför tv:n och så kan jag sitta och fixa. Det blir asbra. Men nu är jag trött. Så jag ska sova. S spelar tv-spel. Men det brukar inte vara svårt att locka honom till sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0