I am not a robot

...but sometimes I wish I was.

Blev lite inspirerad av musiken som spelas här hemma. Jag har lite svårt för att välja hur jag ska göra.
Säga upp lägenheten som jag har och försöka hyra ut den i tre månader? Eller chansa med den hyresgäst jag får. Även fast jag inte vet hur länge hon kommer stanna i staden?

F*ck!

Sen inte nog med det så mår jag illa. Det kan vara för att jag har ätit dåligt idag och att kroppen fick en mindre chock. Det har blivit så då jag är ensam. Jag glömmer bort att jag är hungrig eller att jag behöver äta. Äta bör man annars dör man säger man ju.


Från en fin kvällspromenad då jag och S gick omkring i området.
Första och kanske sista gången...

På tisdag får jag nycklarna nämligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0