Hos Noaks

Ikväll var jag på en träff för kvinnor med hiv. Och jag var yngst. Men det är jag på ungdomsträffarna också...

Åt en god fisksoppa och pratade en hel del. Och jag gav ut denna bloggadress till en av damerna (om jag nu får kalla henne för dam, det vet jag inte).

Fröken L var där med.

Det kändes ändå lite konstigt då många var så pass mycket äldre än mig. Och många har levt med sin diagnos nästan lika länge som jag har funnits. Och ett par verkade lite bittra, men det kan vara jag som missuppfattade dem. Sen var det en av "tanterna" som jag gillade skarpt, men hon verkade inte det minsta bitter utan en ganska kul "tant".

Sen påminde jag mig själv om att jag måste ringa och boka tid för att ta nya prover och träffa min läkare. Det var ett bra tag sen...Ska be om att få en utskrift på figuren över hur mitt immunförsvar ser ut, så kanske det bli enklare att förstå för er som inte är så insatta i ämnet :)

PS. Jag ber om ursäkt för att bilderna inte kommit. Men idag så hade jag glömt sladden till mobilen, kör nämligen via mobilens internet då jag är hemma. Men sladden blev kvar hos S, så det var inte så mycket att göra. Men jag ska försöka fixa med det imorgon. Please don't hate me :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0