Hon menar bara väl, men det blev så kul

Råkade nämna att jag antagligen har fått urinvägsinfektion (gör ont ibland men ibland inte alls, ni tjejer vet vad jag menar) då jag tänkte gå ner på stan. Så jag fick klä mig ordentligt.

Mormor, som jobbat på apotek i en massa herrans år viskade lite försiktigt till mig när vi kom hem allesammans. "Det kan inte vara klamydia då?". Så sa hon att man kunde få det även genom att bada i samma bassäng och så där (vad jag vet så är det bara bluff och en dum ursäkt för att inte vilja avslöja vad man pysslar med i sängen). Jag sa då det, och sen att jag är en ordentlig tjej. Så att hon förstår att jag skyddar mig.

Det hela kändes lite komiskt eftersom att jag inte haft sex utan kondom på ungefär 3,5 år snart. Och då jag fick reda på att jag hade hiv så var jag hos gynekolog som gjorde alla andra tester de kan göra med. Och då fanns det inget sånt i mig. Jag hade "bara" hiv. Och som sagt, sen dess har jag ju använt kondom. Men det var snällt tänkt av henne, lilla mormor. Får se om S skrattar så som jag gjorde inombords när han får höra. Min söta S, och imorgon får jag sova med honom. Underbart!

Kommentarer
Postat av: Fröken L

Åh söt mormor då!

Så sött att hon oroar sig och hänger med på att ungdomen har klamydia hit och dit, samtidigt som hon misslyckas totalt med att leva i dagens samhälle genom att dra till pool grejen.

Ja, det är inte lätt. Vill bara klappa lite på tant och säga; det blir nog bra slut till ska du se.

Eller så sa hon bara så för att inte genera dig?

Tanter rules!

2010-10-06 @ 01:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0