Att flytta eller att inte flytta, det är frågan

Idag hände något helt otroligt. Min pappa ringde!
Sist jag pratade med honom (mer än att säga "hej" på ICA) var över två år sen. Men idag ringde han alltså.
Det handlade om en lägenhet som jag kan få flytta in i om jag vill. I andra hand, en tvåa. Och det vore grymt nice att bo där. Bara ett sovrum liksom. MEN, det är i andra hand. Dock är det en familjemedlems lägenhet, han har fått jobb på annan ort. Så det är ju säkert på så vis.

Jag vill se lägenheten bara. Men den har balkong och badrummet renoverades för inte så länge så det är ju bra i alla fall.

Sen erbjöd han mig jobb med, på sitt företag. Det är typ hans sätt att säga "förlåt, kan vi bli sams igen?". Och jag vill det, men jag ville att han skulle ta steget. Och idag gjorde han det.

Så nu har jag lite att tänka på. Och en S som jag tror vill kramas lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0