Vilse i Jakobsberg

Då jag hade lämnat av min vän så skulle jag till pappas jobb och lämna tillbaka bilen. Klart att jag tar en avfart för sent. Så jag fick en liten sightseeing i Jakobsberg. Mitt i rusningen. Och självklart så blev jag stressad och glömde blinka ut i rondellen en gång. Och så fick jag motorstopp en annan gång. Stress är inte bra när man kör bil...

Imorgon är det tenta (igen!) så det är dags att sova.
Gonatt!

PS. Jag såg att jag har fått flera kommentarer till inlägget innan. Och jag har påbörjat inlägget om vad jag anser om smittskyddslagen. Jag tror att det kan vara intressant att veta vad smittskyddslagen går ut på och på vilket sätt den påverkar mig och många andra. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0