Vila? Vad är det för något?

Idag blev det jobb och sen hade en kompis bjudit in till fika hemma hos henne och hennes man. Dock blev jag inte kvar där så länge då jag behövde åka till IKEA och jag fick låna pappas bil.
Har min inflyttningsfest snart och det går inte att det är kaos då. Det ska vara snyggt och prydligt. Nåja, så gott som i alla fall.

Så det blev en byrå, två hyllor, en badrumsmöbel och lite annat smått och gott. Hade velat köpa ett till nattduksbord men just den jag ville ha var slut. 1600 kr fattigare blev jag. Inte så farligt med tanke på allt jag köpte. Dock blev 15 kr åt skogen då kassen ramlade på parkeringen och tre tallrikar gick sönder. Men sånt är livet. Och sen är det ju tur att de inte var dyra heller.


Imorgon blir det fullt ös igen. Först jobb, sen middag hemma hos pappa då det är Fars dag för er som har missat det! Fast innan jag åker till jobbet så behöver jag åka och lämna tillbaka bilen. Men det är lugnt, börjar inte förrän 12 i alla fall. Skönt med söndagar!
Sen efter middagen hos pappa så ska jag åka till J och vara där. Han är på svensexa idag men lyckades få kontakt med honom ändå. Han verkade ha det riktigt roligt i alla fall. Får se hur bakis han är imorgon ^^


Nu är det dags att sova. Klockan ringer 9 imorgon. Gonatt!
Jag ska försöka fixa med bilder men jag har inte mitt skrivbord här ännu och det är rätt omständigt att försöka fixa med det då jag jämt sitter med datorn i sängen, hoppas ni förstår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0