Varför kan jag inte bara göra så som jag brukar?

Är det jobbigt så blir det bryt ihop först och sen reser jag mig starkare än innan.
Men nu när jag bryter ihop så blir jag inte starkare. Jag känner mig inte starkare.

Ett dåligt tecken är att jag har svårt att stiga upp på morgonen. I alla fall när jag måste upp. Som imorse, då försov jag mig. Det gjorde jag förra veckan med. Jag vet att då jag är deppig så behöver jag sova mer. Mitt rekord är inte långt borta.

För att komma bort från det ämnet lite så kan jag berätta att mitt vardagsrum snart är helt ommålat. Ser det bra ut imorgon då det har torkat så kan jag börja fixa i ordning där. Behöver sätta upp hyllor och lite annat för att det ska kännas bra. Vita väggar med en lite latteton är väl inte den roligaste färgen. Men det ger en varm touch och jag behöll en liten del med den gamla tapeten. Ser riktigt snyggt ut. Har jag otur så dröjer det tills i helgen innan det är klart. Men jag hoppas att det inte tar så lång tid. Så kul är det inte att bara vara i sovrummet.

Köket kan jag vara i, men inte sitta i. Till bordet så saknas det små gummipluppar som försvann i flytten så jag ska fixa nya. Så det ligger i bitar på golvet i köket. Kaos är mitt mellannamn. Men det ska nog bli bra, hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0