The one and only

Jag är så glad. Mitt hjärta var här igår och sov kvar. Han hjälpte mig med lägenheten och borrade i väggarna och så där. Jag ska inte göra sånt. Får man det snett även fast man använder laserpass så är något fel...

Idag blir det en tripp till Bauhaus där det ska införskaffas en lampa till vardagsrummet. Sen blir det en liten vända till IKEA också tror jag. Ska låna pappas bil så kanske handlar lite mer saker, så behöver jag inte göra det på fredag.

Min lägenhet känns fortfarande grymt stor. En del av vardagsrummet vet jag inte vad jag ska göra med. Än så länge är det "dansgolv". Praktiskt när man ska ha fest ;)

Kommentarer
Postat av: Lucas

Anmäl dig till dagens blogg om du vill :P

2010-11-16 @ 11:52:48
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Tina

Nu har jag läst hela din blogg, och kommer fortsätta följa den. :)

All lycka till dig!

2010-11-16 @ 14:26:19
Postat av: Kajsa

Nu har jag sträckläst din blogg, från första till sista inlägget (förmodligen inte så populärt hos min arbetsgivare, eftersom jag sitter på jobbet). Jag gillar övergången från "HIV-blogg" till "kärleks-blogg", det visar ju att livet med HIV kan vara (nästan) som vilket liv som helst!



Min man är från Zimbabwe och jag har själv levt ett par år i södra Afrika och vi har otaliga unga vänner/släktingar som lever med HIV och tyvärr har alldeles för många gått bort i AIDS. Som jag önskar att alla hade möjlighet att få den sjukvård som finns här...



Skriv gärna ett inlägg om din syn på den svenska smittskyddslagen.



Lycka till nu med J och studier och barnplaner och allt!



Stor kram.

2010-11-16 @ 14:53:12
Postat av: Miss

Nu har även jag streckläst din blogg!



DU gjorde mig glad. Jag lever själv med HIV sen 2004 och har egentligen inte berättat om det till någon.



Min kille smittade mig men jag valde att förlåta och leva ett liv med honom. Skönt att läsa att det hade nog fixat sig ändå ifall jag valt en annan väg ;-)



Håller tummarna för att det fixar sig med J.

2010-11-16 @ 23:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0