Säng, choklad och skidor!

Min far är en ganska speciell man. Vi är lika till sättet när det gäller vissa saker. Men framförallt när det gäller att vara spontana. För ungefär 1,5 vecka sen så frågade han om jag ville följa med till Milano ett par dagar. Och idag frågade han ifall jag behöver nya skidor. Jag köpte nya tills då jag och min syster åkte iväg, men han kunde tydligen få tag på riktigt billiga skidor som en vän köper med sig från Tyskland. 30% billigare mot vad det ä här ungefär, monterat och klart dessutom.

Så jag letade reda på ett par modeller som jag gillar och som har fått bra recensioner och som verkar passa mig rent åkmässigt. Så får se vilka han väljer.

Idag så skulle jag ha tränat men jag tappade sugen att promenera minst 10 min från tunnelbanan i snöslasket. Jag hoppas att det blir bättre imorgon, i så fall står Zumba på schemat!

Jag har inget emot snö, rent generellt alltså. Men jag gillar inte när det är slask bara. Gick och handlade lunch på en restaurang nära skolan. Men det hade lika gärna ha ösregnat, för jag såg ut som en blöt katt när jag kom tillbaka till skolan. Note to self: hädanefter är det matlåda varje dag!

Nu ska jag se på lite Ghost Whisperer i min säng, i mitt sovrum. Det är här jag hänger nu. Vardagsrummet är inte riktigt klart än, skulle behöva fixa lite innan all papp och sånt tas bort. Annars måste man flytta på allt igen och det orkar jag inte. Det är lite tråkigt att bara vara i sovrummet. Ja, laga mat köket också, men den äts i sovrummet. Men snart så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0