Oj, oj!

Jag ska kolla upp länken till Familjeliv.
Och den tjej som skriver där att hon hamnat i samma sits som mig, hör gärna av dig!
Ensam är inte stark. Jag hade inte varit där jag är idag utan de underbara människorna som har hjälpt mig.
Både hiv-positiva och hiv-negativa.


PS. Jag är jättejätteglad att det är så många som har hittat hit. Känns lite overkligt att det är så många som har hamnat här, i min lilla blogg. Varmt välkomna! Och är det något ämne ni undrar över (smittskyddslagen håller jag redan på med) så säg till, det finns så mycket att skriva om. DS.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hittade till din blogg av en slump och har läst nästan alla inlägg från starten. Du skriver otroligt bra och målande, tack för den insikt du ger om ditt liv och dina känslor! Jag är själv läkare och även om jag inte jobbar direkt med HIV så träffar jag förstås ibland människor och barn som är HIV positiva, med olika bakgrund. Tack igen, och fortsätt skriv, jag kommer fortsätta följa bloggen.

2010-11-17 @ 14:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0