Nåldyna

Var på sjukhuset och tog lite nya prover. Senast var tydligen i februari! Jag överskred mitt halvår ganska duktigt den här gången. Om 3 veckor får jag träffa min läkare och samtidigt se hur proverna från idag såg ut. Då ska jag försöka få en utskrift på dem. Det går att göra, det vet jag. Men det kan vara lite trixigt ^^



I helgen var det party party här hemma. Bra blandning av folk och ungfär 1,5 kilo (!) chips gick åt. Nog för att vi var nästan 15 personer men ändå!
I lördags blev det en bakis-dag med pizza och film. Och gos i soffan med J. Även om han sov från och till ^^
Han har berättat för sin mamma att vi träffas igen. Så hon lär fråga ut honom lite framöver. Hon blev tydligen ganska paff när han berättade att jag var där hos honom igår.
Igår tog vi det lugnt och sen på kvällen blev det bio, Harry Potter. Men jag vill att del två ska komma nu. Blir nyfiken på hur den kommer bli och hur den kommer knyta ihop säcken så att säga.


Senare ikväll ska jag kolla på en katt som jag kanske ska ta över. Om vi "klickar" så kommer jag snart att vara kattägare, myyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0