Någon bryr sig lite väl om mitt civilstånd...

När jag och S blev tillsammans så var det en vän (manlig sådan) som kommenterade min ändrade status på Facebook. Han undrade vad som hade hänt med J. Och nu när det tog slut med S så kommenterade han händelsen.
Jag vill tillägga att jag gjort så att man inte ser sånt i sin feed, då jag inte vill skrika ut till alla bekanta på Facebook hur det går med mina förhållanden.

Så han har gått in på min Facebook inom en kvart efter att jag ändrat status och kommenterat. Men vi har en historia, han och jag. Inget jag är stolt över och så himla mycket har inte hänt. Men mer än vad som är okej egentligen. Men man kan väl säga att vi har ett gott öga åt varandra. När vi väl ses ska tilläggas.

Men nu ska jag sova. Och hoppas på bättre tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0