Man kanske ska göra någon nytta ikväll?

Två vänner kom över för ett tag sen. Med sig hade de kärleksmums. Så det blev min middag ^^
Men jag ska slänga ihop något till imorgon, tror att det blir en fetaost-sallad med pasta. Så jag ska testa spisen för första gången.

Mina matvanor är verkligen inte bra nu. Och jag vet att jag måste ta hand om mig bättre.
Men jag tänker för mycket och gör för lite. Fast nu ska jag göra en macka i alla fall. Det är bättre än att bara äta kärleksmums till middag.

Fast nu började House igen så det blir efter det. Nyheterna har jag redan sett ikväll, och jag tror inte att de har ändrat sig så mycket. Och medans det var den sista biten av House så skrev jag inget. Men nu är det slut och det är dags för macka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0