Lilla fröken upptagen

Igår blev det jobb, sen hem och så målades det absolut sista i vardagsrummet. Så nu är det klart!
Bara hallen som ska fixas men det är ingen panik än så länge.

Sen åkte jag till pappa och så blev det fars dags-middag. Farmor och farfar var där med. Har inte träffat dem på jättelänge. Men de var pigga och glada. Farfar kallade mig för mammas namn. När jag var liten så kallade han mig för min kusins namn. Inte lätt att komma ihåg att tjejer ^^

Efter god mat och mycket prat så rörde jag mig mot tunnelbanan tillsammans med lillasyster då hon skulle förbi mamma en sväng. Jag berättade då att jag och J försöker igen. Hon tyckte det var jättekul och håller en tumme för oss. Sen åkte jag till J. Och imorse var det bara att pallra sig upp, åka hem och sen till skolan och skriva tenta. Hann fixa med lite i lägenheten innan.

Ikväll ska J hjälpa mig med att sätta upp hyllorna jag köpte på IKEA i lördags. Jag har självinsikt nog att veta att jag inte ska sätta upp några hyllor. Sist jag försökte sätta upp något då man behövde borra så blev det snett även fast jag använde laserpass...Så nej, det överlåter jag till någon annan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0