Julstämning

Jag är hos J. Han är lite av en jultok skulle man kunna säga. För mig kan julafton lika gärna firas den 23,24,25,26 eller vad som nu passar bäst. Han är lite småledsen över att inte vara hemma då det är 1a advent. Så igår satte han ut balkongbelysningen och två ljusstakar. Jag har en ljusstake hos mamma men jag får köpa några fler, en i varje fönster så jag behöver fyra!

Julstjärnor (blomman alltså) ska jag inte köpa då jag får min kisse på söndag. De är inte bra för katter har jag förstått så då blir det inga. Kanske köper några i plast. Då behöver man inte vattna dem heller ^^

Idag är det lussebullsbak som står på schemat. Just nu ligger degen och jäser. Nästa vecka blir det pepparkakor och marsipangodis har jag tänkt mig. Inte alls dumt. Och sen ska jag försöka flytta ett av mina jobbpass i mellandagarna så jag jobbar mer sammanhängande och kanske kan åka en sväng till J:s föräldrar.

Kan lova att det kommer bilder på lussebullarna sen, men det får bli då jag har kommit hem :)

PS. Visst är det underbart när det luktar saffran då man bakar lussebullar?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej! Det var jag som undrade om din syn på smittskyddslagen och vill bara säga att jag fortfarande är intresserad av din syn på saken :) Håller du med om att informationsplikten bör tas bort?

2010-11-26 @ 22:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0