Helgen har börjat

Då jag var i skolan förra veckan mellan måndag och torsdag, jobbade fredag till söndag och sen var det skola denna vecka måndag till torsdag, med två tentor och en muntlig presentation så tycker jag att jag förtjänar att vara ledig den här helgen.

Så jag har helg nu. Eller veckoslut (då man egentligen bara säger helg då det är typ påsk, jul etc. lärde mig det i skolan idag men så petiga ska vi inte vara).

Alltså: Imorgon är jag helt ledig och kommer vara ganska tillgänglig fram tills runt 18-tiden. Jag svarar mer än gärna på frågor och jag ska även försöka skriva lite om Smittskyddslagen och min syn på den. Och börja på hiv-skolan.

Men nu ska jag sova. Utan J. Men han kommer hit imorgon, mitt hjärta. Så nu har jag den stora sängen för mig själv. Perfekt om man som jag tycker om att breda ut sig då man kan. Kan fråga J om hur många gånger jag buffat på honom så han ligger på sidan mot väggen...Förut sa han att jag är i alla fall snäll när jag sover men efter ett tag tog han tillbaka det. Förstår inte riktigt ^^

Godnatt alla underbara människor där ute! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0