Det var inte meningen att såra

Little miss hearbreaker 2010 är jag. Pratade med en gemensam vän till mig och S. Tydligen så mår han inte alls bra. Och han verkar tro att jag utnyttjade honom inför flytten eftersom jag gjorde slut med honom precis då jag hade flyttat. Och att jag var hans första flickvän gjorde ju inte saken bättre direkt.

Men han är inte J. J är den enda. J är Han. Och jag hade så fel. Så fel.

Dags att sluta älta. Det blir pizza till middag ikväll. Jag är bekväm av mig. Och det är nära till pizzerian. Bra kost idag. Cheeseburgare till lunch (inte Donken eller nåt sånt, så det kanske är lite bättre) och pizza till middag. Där emellan blev det lite Marabou Premium marsipan, nam nam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0