Vem f*n vill vara i ett förhållande med en som jag?

Den frågan har jag ställt mig själv många, många gånger.

Fast faktum är att än så länge har ju ingen betett sig annorlunda mot mig (småsaker bara, som står längre bak här i bloggen). Och av ren nyfikenhet har jag frågat några av dem som vet vad de skulle göra om de fick veta att deras pojkvän/flickvän var hiv-positiv. Ingen kan ju veta säkert men i tanken...

Tyvärr tror jag att dessa tankar har bidragit till den obalans som just nu råder i mitt egna förhållande. Inte bara det, men det är nog en bidragande orsak.



En sak är säker: Jag tänker alldeles för mycket. Jag jobbar på att göra mer och tänka mindre.
Och det är faktiskt bättre att ångra nåt man har gjort än att ångra något man inte gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0