Mentor? Eller vän kanske?

Om en vecka ska jag träffa en tjej som är ganska nysmittad.
Och jag hoppas att jag kan hjälpa henne nu i början, för det är då det är som värst. Det tyckte jag i alla fall.

Jag hade velat ha samma möjlighet som hon får, att träffa någon som har varit med ett par år.
Någon som får en att känna sig lite mer normal igen. Att få se en person och veta att den här personen har gått igenom samma sak som jag. Och h*n ser ju faktiskt helt normal ut.

Jag ser fram emot att träffa den här tjejen och jag hoppas att vi båda får ut något av det, och det tror jag också att vi får.

Kommentarer
Postat av: M

Har läst din blogg ett tag nu och ville bara säga att jag tycker du verkar vara så stark och underbar!



Jag önskar dig all lycka!

2010-05-19 @ 09:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0