När man bara vill skrika rakt ut

Ibland blir jag så himla arg då jag hör någon skämta om min "sjukdom" (ett virus men det känns konstigt att skriva virus...).

Som häromdagen så hörde jag en person i min närhet (som inte vet) säga "Ja, den hade väl aids eller nåt".
Och det jag tänkte var "Så skulle du aldrig säga om du visste".

Det har hänt flera gånger, och kanske har jag skrivit om det förut. Men jag reagerar inte lika starkt som jag gjorde förut. Nu tog det en sekund innan jag kom tillbaka till det normala men förut tog det minuter.



Jag har inte uppdaterat på ett tag nu. Det är lite mycket som händer nu.
Dödsfall, ombyggnationer...Listan kan göras längre.

Men det kommer, och jag tror att det kommer snart. Inspirationen att skriva och berätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0