What the....

Ungefär så tänkte jag idag när jag fick sms av en kompis. Han undrade om vi kunde ses i helgen så han kunde få tillbaka sin extranyckel (jag och min fd pojkvän hade en just in case, då min kompis inte alltid varit så stabil) och ses för en fika och lite prat. Sen sa han att vi kanske kunde se en film med. Och allt avslutades med PoK...

För det första: Så har han ALDRIG skrivit förut. Fråga om vi ska hitta på nåt, ja. Men inte så där. Inte film.
För det andra: PoK...Jag må vara lite speciell på vissa delar men jag skriver bara "Puss" eller "Puss o kram" till min mamma och min syster i princip. Annars kan jag sträcka mig till "kram".
För det tredje: Då tänkte jag bara "han skulle bara veta".
För det fjärde: Egentligen bryr jag mig inte för jag är inte attraherad av honom på nåt sätt. Han är en fin kompis, men that's it.

Killar...

Kommentarer
Postat av: Anna

Eller tjejer..

(Som funderar för mycket :p)



Nej men jag förstår precis hur du tänker, lite udda känns det ju.

Jag skriver inte heller puss och/eller puss och kram till många utan om det blir något så blir det bara kram så du är inte ensam. :)



Jag har läst din blogg nästan från början (Efter två eller tre inlägg hittade jag hit) men jag har aldrig kommenterat förut.



Jag tycker att det är bra att du har denna blogg för jag tror att många har helt fel bild av hiv och vad det innebär att vara hiv positiv.



Så keep up the good work! :)



(Sorry för den jättelånga kommentaren :p)

2010-06-09 @ 16:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0