Sommarlov!

ÄNTLIGEN har jag också sommarlov.
Bara typ två veckor eller mer efter alla andra typ.

Dock gick det inte så bra på min sista tenta så jag får göra om den redan den 13 augusti. Var inte långt ifrån men jag kände att det inte var värt att försöka plocka poäng, det är bättre att göra om och verkligen förstå.
Så nu vet jag vad jag ska roa mig med de regniga dagarna.

Mitt sommarlov börjar med att packa, och sen imorgon blir det jobb. Och sen åker jag norrut direkt efter jobbet.
Med han som får mig att le. Och hans mamma.

Sen är inte jag tillbaka förrän på tisdag. Men jag kommer att ta med mig min dagbok (som jag inte har skrivit i på läääänge) och så kan jag ge en lång update. Som kompensation för den långa tiden jag inte skriver.
Fast jag hoppas att ingen drabbas för mycket utan har en riktigt trevlig midsommarhelg.

Ha det så trevligt och glöm inte, play safe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0