Snart kan jag vara nattuggla när jag vill

Snart får även jag sommarlov.
Jo, för tro det eller ej, jag har inte sommarlov än. Men snart så.
Imorgon är sista gången på länge jag behöver sätta klockan på sju.

Då kan jag få vara nattuggla. Och han som får mig att le behöver inte längre sätta sig och spela datorspel för att jag ska gå och lägga mig utan då kan vi prata tills vi båda slocknar.

För jo, han gör det. Spelar för att jag ska gå och lägga mig.
Då svarar han inte lika ofta så då tröttnar jag till slut och så går jag och lägger mig.

Charmigt? Lite tycker jag faktiskt.
Smart? Jo, han har ju kommit på ett sätt att få mig i säng... (haha...var bara tvungen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0