Puh!

Mitt i natten, jag vet.
Och jag har ett arbete som ska skrivas rent och kommenteras till imorgon bitti.
Så det ska göras nu.


Sen har jag berättat för han som gör mig glad med sms:en. Frågade om jag kunde komma dit då ingen var hemma här och jag ville inte vara ensam hemma, det är ju tråkigt.
Så då fick jag äta där också, grillat och potatisgratäng, mums!
Och ett glas rosé. Och sen skålades det för att min sista tenta för terminen är avklarad.

Sen drog jag med honom ut en sväng för att komma bort lite, bara han och jag. Och så berättade jag för honom.
Och han tog det väldigt bra. Han sa något i stil med "Det är sånt som händer. Och det var ju inte ditt fel, det var han som gjorde det mot dig". Jag skakade under hela tiden då jag berättade för honom.
Men det syntes nog inte, för han var väldigt lugn, för att jag var lugnt...lugn men skakig ^^


Godnatt nattugglor!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är så duktig och modig. Så himla glad att det gick bra. Bara tråkigt att jag får va ensam singel snart igen. haha...

2010-06-15 @ 00:46:49
Postat av: Carola

Fint att du berättade för honom, då vet ni båda och kan ta ställning till hur ni vill ha det. Jag håller tummarna!!!

2010-06-15 @ 10:12:11
URL: http://barbamamas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Grattis!

Eller säger man så?



Hur som haver är det nog ganska skönt att ha det gjort, han funderar säkert och tänker massor men om det är en bra kille kommer han vara ärlig och fråga om det han undrar.

2010-06-15 @ 13:10:11
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0