Man vet aldrig

I eftermiddag och ikväll ska jag träffa han som får mig att le.
Ska äta middag och sen blir det lite öl för hans del och lite vin för min del.
Perfekt avslut på veckan, även fast jag ska jobba imorgon 12-16.

Det finns något emellan oss, men jag vet inte vart det leder än.
Och dessutom har jag lovat mig själv att inte rusa, utan ta det lugnt och faktiskt vara singel.
Men jag vet ju hur det har gått de andra gångerna jag lovat mig själv det.

Enda "problemet" är att sista bussen därifrån går vid midnatt. Eventuellt kan jag låna soffan och så åker jag direkt till jobbet imorgon, annars måste jag åka hem vid midnatt. Och det vore inte så himla kul.
Vi får se vad som händer. Jag kanske vill hem tidigare eller så sover jag kvar.
Vi har ju sovit tillsammans tidigare jag och han som får mig att le. Men då hände inget, eller jo, han kramade om mig när jag frös.

Jag vet att jag gillar honom, men som alltid så är det svårt att veta vad den andra känner. Time will tell.

Nu är det dags för mig att hoppa in i duschen...Har nämligen varit och tränat =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0