Livet är inte alltid jobbigt

Just nu är jag rätt nöjd med hur jag har det.

Lägenhet med inflyttning om mindre än en månad (bor hos mamma igen, inte så kul men...)
Jag går en utbildning jag gillar.
Jag har underbara vänner.
När jag pratar med en speciell person så blir hela jag glad.

Jag skrattar, han får mig att skratta. Vi skojar med varandra. Vi retas med varandra.

Det känns bra, men ändå fel. Det var så kort tid sen det tog slut. Får man verkligen hålla på och småflörta då?
Själv minns jag inte...Det var 3,5-4 år sen jag var med om det sist.

Å andra sidan, jag blir glad. Och ingen annan lider för det. Då kan det väl inte vara fel?



Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det kan vara väldigt kluvet efter det har tagit slut eftersom det är slut så man är "fri" att göra vad man vill men samtidigt hinner inte känslorna med alltid och man kan känna att man gör något fel trots att man inte gör det.

Men det är väldigt skönt att flirta när man blivit singel igen, få lite annat att tänka på och det är roligt att få lite ny uppmärksamhet :)

2010-06-13 @ 14:14:05
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0