Jag har inte varit hemma

Det blev party party i fredags och sen blev jag kvar där över natten.

Sen blev det jobb i lördags, och sen blev det IKEA. Så jag lyckades dodga hela bröllopshysterin. Märkte dock av det ändå, när det inte kom så mycket kunder...

Efter vi hade lämnat sakerna här hemma så åkte vi tillbaka till han som får mig att le.
Och där blev jag kvar tills idag.

Men än så länge är jag singel...eller vad man nu ska säga. Öppet förhållande kanske?
Han tycker inte att jag ska känns mig låst, i och med att det var en av anledningarna till att jag blev singel från början. Men för mig handlade det inte bara om det, det var bitarna med att bo tillsammans med någon, att vara förlovad med någon när man är så pass ung.

Men jag höll med ändå. Men vi får se vart vi hamnar. Jag gillar honom och har gjort det rätt länge nu.
Längre än vad jag vill erkänna. Only time will tell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0