Jag är nog lite kär

Imorgon är det jobb som står på schemat. Och efteråt så kommer han som får mig att le och hämtar upp mig.
Sen åker vi (jag, han och hans mamma) uppåt landet.
Och jag saknar honom.
Min nacke saknar honom. Jag vaknade nämligen med världens nackont, den har nog vant sig vid att sova så som jag gjorde under helgen.

Mitt hjärta dunkar lite extra fort då jag tänker på honom. För att inte tala om när vi pussas eller bara kramas.
Jag kan titta på honom och bara le.

Men jag ska ta det lugnt. Jag som skulle vara singel. Ha! Det har ju gått bra...



Trevlig midsommar gott folk!
Och godnatt

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad mysigt!

Man kan inte styra över sina känslor, både på gott och ont :)

Vem vet vad som händer i framtiden, njut av nuet och pirret för det är så underbart.



Nästa vecka får jag njuta av pirret för då får min sambo semester och vi ska åka iväg hela familjen till Stockholm och Göteborg, det är underbart att fortfarande få ha pirr och det förstärks av att vi har ett syskon på bakning.

Det är så jäkla härligt att vara lycklig! :D

2010-06-23 @ 15:17:15
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0