I'll never be the same

Just den frasen från en låt (Katy Perry och Timbaland) får mig att tänka på hur jag känt mig lite då och då.
Efter det här som har hänt mig så kommer jag aldrig att bli likadan som jag var innan.

Och ibland saknar jag det som fan. Jag skulle inte tveka på att byta tillbaka ibland.
Att bara få vara normal. Att slippa dessa små virus i mig.
Att slippa känslan av att känna sig smutsig när man är nyduschad.

Jag är ändå riktigt glad för de människor jag har träffat på den här resan.
En helvetes resa är det ibland. Och den tar aldrig slut.



Ett lite halvdeppigt inlägg. Dessa rader tog nästan en timme att skriva.
Och allt är inte stabilt, nej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0