Awkward moment

Idag när jag var på jobbet så träffade jag min gamla svenska-lärare (hon hade lite andra ämnen med).
Hon var en av de få lärare på min skola som visste om vad som hade hänt med mig.

Det kändes konstigt på ett sätt. Först sa hon min kompis namn, och sen rättade jag henne. Måste vara jobbigt som lärare att komma ihåg namn. Och speciellt efter två år då man inte sett dem.

Sen frågade hon om jag föreläste något, och det gör jag inte. Men jag berättade om att jag driver en blogg, är med i tidningar, radio och lite tv.

Och här hade jag en poäng med hela inlägget men jag tappade visst bort den.
Så går det när man är hungrig och ska försöka koncentrera sig. Så nu blir det mat för min del! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0