Varför tvivla?

Efter att ha pratat i telefon med han som får mig att le i nästan en timme så känns det mycket bättre.
Han var glad, och skrattade en del. Jag skrattade också. Han är lite rolig den mannen.

Det blev ingen dejt idag. Men jag åker dit imorgon efter jobbet. Han är inte där han brukar vara så det tar mig 1,5 timme att åka dit. Och sen på lördag morgon när jag ska jobba så behöver vi åka två timmar innan jag börjar. Så då äter jag frukost på vägen.

Men det är värt det. För att få vara med honom. Det kommer bli lite sisådär med det den närmaste tiden då han ska jobba. Och jag ska jobba och plugga. Men det löser sig på något vis.

Och imorgon ska jag försöka prata med honom om jag kan kalla honom för min pojkvän. Så...wish me luck!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Emelie

Spännande!

Det kommer gå finfint det där, bara man tar sig över tröskeln att säga det så rullar det på :)

2010-07-23 @ 11:28:36
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0