Varför kan inte killar tänka så som vi tjejer gör?

Hur jag tänker: Varför är det alltid jag som hör av mig först?
Hur killar tänker: Jag behöver inte höra av mig först, hon gör ju det ändå.

Extremt generaliserad vinkling av det här. Men jag vet inte.
Sen känns det fel att bli smått irriterad. Men jag börjar tröttna på att vara den som frågar om vi ska ses.

Eller är han en sån som går låååångsamt framåt? Jag vet att det är en småsak i det hela...men de gånger jag har skrivit "puss" i ett sms till honom så får jag inget tillbaka. Så det känns lite som att när jag är med honom så är vi pojkvän och flickvän men när vi är isär så är vi ingenting.

Förresten är det väl typiskt av oss tjejer att överanalysera saker? Jag är duktig på det i alla fall vet jag.
Skit också.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Killar kan också vara rätt duktiga på att analysera saker men hårt draget är det mer vanligt att vi tjejer gör det medan killar inte är så brydd. Nåja.



Det är jobbigt, man ska inte analysera men man gör det ändå. Och jag hatar att vara den som skriver "puss" men får inget tillbaka, hjärtat dunkar för fullt innan man vågar skicka det där sms:et med ett "puss" i för första gången.

Löjligt egentligen men ack så spännande :)

2010-07-29 @ 11:32:12
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0