Someday, somehow

Jag pratade just med en annan positiv vän, och vi kom in på ämnet hur man ser på saker och ting som händer i livet. Och vi märkte att vi avslutade varandras meningar eller skrev exakt samma sak som den andra personen tänkte. Ser man på olika händelser i livet på ett positivt sätt så blir de lättare att hantera.

Som det som har hänt oss. Jag tänker inte så mycket på det, men jag är riktigt glad för att jag har lärt känna alla dessa underbara människor som är i samma situation. Utan viruset så hade jag inte lärt känna dem. De har gett mig så mycket, och förhoppningvis har jag bidragit också på något vis.



Someday, somehow
I'm gonna make it alright
But not right now
I know you're wondering when...


Någon dag blir det bättre. Det kan ta ett tag. Men om man försöker att se det på ett positivt sätt så blir det lättare att hantera problemet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0