Obsession

Fick just min nya faktura på mobilen som ska betalas i augusti. Jag skrattade lite när jag kollade specifikationen. Det är nämligen så att jag har två mobiler, med olika operatörer. Den räkning jag såg nu är från samma operatör som han som får mig att le har. Jag skaffade det för att det är flera av de jag känner som har den operatören, samtidigt har jag kvar en massa bindningstid på mitt "vanliga" abonnemang. När jag kollade specifikationen så var det sms till han som får mig att le. Och samtal till han som får mig att le. Med tanke på hur många samtal och hur många sms det totalt blev så har jag helt klart tjänat in kostnaden för abonnemanget. Med god marginal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0