Nostalgi

Har suttit och letat låtar på Spotify ett litet tag nu.
Insåg nämligen att jag inte börjar förrän 12 imorgon. Vilket gör att jag inte måste sova tidigt inatt. Awesome!

En av låtarna jag hittade på Spotify var "When the children cry" med White Lion. Det tar mig tillbaka många år. Det var en kille jag dejtade innan jag träffade ûberaset (han som smittade mig).
Han var romantisk av sig och pysslade mycket med musik på fritiden.

Han gjorde en låt till mig senare. Den har jag på en skiva här någonstans. Men då jag hör den låten så tänker jag på honom. Romantiker och mytoman. Behöver jag säga att det inte tog så lång tid innan jag kom på att han var mytoman? Och sen höll det inte så länge efter det. Här pratar vi dagar.

Och sen träffade jag aset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0