Klumpen i magen är borta

Nu är jag bara glad igen. För imorgon får jag träffa han som får mig att le, och det kanske blir ett bra tag med.

Nu är det pirr i magen, och jag kan nästan inte vänta till imorgon. Men det är inte så många timmar tills han kommer hit. Och jag kommer sova fram till strax före 10. Så kommer nämligen en leverans till lägenheten, eller ja, någon gång mellan 10 och 13. Transportbolag...

Nåja, bättre än när jag skulle få hem den här datorn, då sa de någon gång mellan 9 och 17. Sen kom de inte förrän 17.30 i alla fall. Då hade jag gått upp vid 8 för att vänta in dem, så jag var lagom glad kan vi väl säga.

Nu ska jag försöka få ordning här i lägenheten så han som får mig att le inte för en chock när han kommer hit imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0