Klantarsle nummer ett

Idag var jag på bio med min vän L efter jobbet. Innan så stannade vi till på McDonald's och åt en glass bland annat, och då lyckades jag med konststycket att riva mig på McFlurry-skeden. Det var jättemysigt när man åt popcorn sen (saltet alltså). L skrattade lite åt mig när jag berättade att det inte var första gången det händer. Jag tänkte att det är tur att han som får mig att le inte är hemma, för då kanske den hinner återhämta sig (min läpp alltså). Jag vet inte exakt vart han befinner sig, mer än att han är på sin pappas båt. Jag saknar honom. Och filmen idag gjorde inte saken lättare direkt. Tjejen la sig på killens bröst och somnade. Så som vi gör ibland. De kysstes, och jag tänkte bara på han som får mig att le..."Jag vill också". Jag vill ha hans armar om mig. Jag vill att han stryker sin hand över min arm. Men på torsdag, kanske fredag om jag har otur.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Såå, är ni ett par eller? :)

2010-07-19 @ 23:03:45
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0