Jag lever med hiv - och dina fördomar



Jag kollade igenom lite saker idag när jag kom hem från han som får mig att le. Och hittade fler urklipp ur tidningar. En helsida med hon till vänster (en annan pose bara) och 1/4 sida med han i mitten.
En del av mig vill rama in alla urklipp och göra en stor tavla. Men jag törs inte. Men en dag kanske jag gör det. När jag slipper oroa mig. Då alla jag känner vet om det. Jag har en bra bit dit. Men för varje person jag berättar det för så kommer jag allt närmare målet.

Och ja...Jag lever med hiv - och med dina fördomar


Kommentarer
Postat av: Frida

Va underbart med en blogg om det som inte får hända. Love it!

2010-08-06 @ 12:42:57
URL: http://itsybitsyfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0