I min ensamhet

Det känns overkligt. Att jag nu sitter i min lilla lägenhet.
Att det är här jag bor numera.

Första natten kommer spenderas helt ensam. Lite läskigt men ändå bra.
Han som får mig att le hade besök hemma och kunde inte komma hit. Men han kanske kommer imorgon.
Jag behöver lite hjälp fortfarande, speciellt med det elektroniska. Jag och olika sladdar....det är ingen bra kombo.

Nu ska jag gå iväg och handla för andra gången idag. Det man inte har i huvudet det har man i benen (förstår inte det uttrycket till 100% men ändå). Men det är mindre än 400 meter dit. Till affären alltså.
Ska ta med en banan med, färdkost. Sen ska jag laga mat när jag kommer hem. Efter att jag har diskat de nya kastrullerna och stekpannorna alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0