I just can't get enough!

Av han som får mig att le.
Jag blir alldeles tokig - jag kan inte vara med honom nog länge för att vilja åka ifrån honom. Eller som idag när han åkte ifrån mig.

Men jag fick ha honom hos mig i nästan 6 timmar. Några timmar gick åt att åka till IKEA och lite andra ställen. Och sen blev det lite skruvning av en hylla och byte av bordsskiva. Mamma råkade ha sönder den andra när de var här i helgen.

Det märks tydligt att han inte är den som gärna pussas offentligt eller så. Kramas och hålla handen gör vi ute men nej, annat blir det inte. Men jag vet nu att det inte bara är jag som tar tag i hans hand. Han tar tag i min också. Även när det kanske inte är så bra. Som när man kör bil. Men tills hans försvar ska jag säga att han körde sin mammas bil - som är en automatväxlad bil. Och jag vet att man ska ha båda händerna på ratten...

Men även när jag går halvt före honom och han kommer ikapp så tar han min hand i sin.

Sen när han håller fast mig när jag ska gå och fixa något litet (idag skulle jag göra en macka till exempel) och på så sätt kan krama om mig lite till. Och pussas lite till. Jag klagar inte - för det visar bara att han vill att jag ska vara där hos honom. Och jag ser fram emot i helgen. Då kommer han sova kvar här. Mysigt värre.

Och rubriken kommer från låten med samma namn. Den spelas några gånger om dagen här hemma kan jag ju säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0