Halvdag med han som får mig att le

Idag så blev det början till flytt.
6 flyttkartonger och lite väskor.

Sen blev det inköp av lite möbler och elektronik.
Och sen som tack för att han som får mig att le hjälpte mig med allt så bjöd jag honom på lunch. Ingen lyx, det blev donken. Och jag fick två nya glas. Perfekt att göra drinkar i på inflyttningsfesten, för det gör inget om de skulle gå sönder.

Det är så roligt med honom för när vi är ute då är det "bara" hålla handen och några kramar som gäller.
Men när vi kom in i lägenheten så blev det pussar och kyssar.
Charmigt på ett sätt, men jag pussas gärna offentligt. Men det kanske kommer.
Vi har ju inte bestämt vad vi är för nåt. Men nog är vi tillsammans...bara det att vi inte säger att vi är det.

Dessutom var han väldigt snäll. Jag var och tränade igår och har nån grym träningsvärk i armar, axlar, rygg, lår och rumpa. Och han testade att klämma lite på armarna när jag kramade om honom. Vilket såklart kändes.
Sen gör han samma sak fast på rumpan. Bara för att jävlas.

Sa till honom att han var elak. Men han skrattde bara. Och jag med inombords, även om jag låtsades vara lite sur.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, jag blir pirrig bara av att läsa det där! :)

Jag är nästan lite avis på att du får känna det där spännande härliga, även fast jag älskar det jag har så vill jag att vi ska bli sådär nykära igen bara för att det är så roligt :)

2010-07-04 @ 22:39:05
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0