Göteborg, Liseberg och ihopparning

Det blev en sväng till Göteborg i söndags, och jag kom fram vid kvart i sex på morgonen. Sen blev det taxi till vandrarhemmet. Jag var inte så sugen på att försöka hitta promenerandes...och den promenaden skulle, om man hittar, ta nästan en halvtimme. Taxi i 10 minuter lät bättre vid 6 på morgonen. Sov lite grann och sen var det dags för frukost och sen Liseberg. Vi hade riktigt roligt och det var riktigt fint väder. Dag 2 på Liseberg var inte lika fin, men rikigt rolig den med även om vi var lite sega och inte lika på hugget att åka som dagen innan. Två av de som var med, som jag känner sen ett par år tillbaka försökte para ihop mig med deras kompis som också var med. Men jag var inte så sugen, ja har bara han som får mig att le i tankarna och är inte mottaglig för något annat. Och som jag saknade honom när mina kompisar pussades och kramades. Dessutom var ett annat par med också, och de skulle pussas och kramas också såklart. Därför åkte jag dit igår efter att jag var hemma en snabbis för att packa om mina saker. Även fast det stod jobb på schemat idag...Men det var det värt. Även om han retades med mig, och halvt knuffade ur mig ur soffan för att sen lyfta upp mig och sen pussas lite. Pussarna gjorde det hela värt det. Och det gjorde ju att jag retades med honom ännu mer. Man får ju inte vara dum. Nu är det dags att göra sig i ordning, för imorgon är det jobb igen.Och jag hade svårt att sova inatt. Vilket jag aldrig brukar ha. Men när jag la huvudet på han som får mig att les bröst så somnade jag på två röda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0