Bulletproof och Underbart

Dessa två låtar snurrar runt i min skalle hela tiden nu. "This time baby I'll be bulletproof I won't let you turn around And tell me now I'm much too proud To walk away from something when its dead" De här raderna får mig att tänka på att jag faktiskt gick ifrån när det var dött. Än så länge har jag inte ångrat mig. Så antingen är jag oförmögen att känna något eller så var det rätt val. Och jag tror inte att det är det förstnämnda. För känna det kan jag. "Mellan drömmar och verklighet Sägs ska spelas gång på gång Hjärtats sång ... Är det säkert att du älskar mig? Hör du kärlekens alla toner? Klingar starkt och underbart, underbart Är det säkert att du väntat mig? Ser du kärlekens alla färger? Skimrar starkt och underbart, underbart" De här raderna får mig att se framåt. Se vad som (kanske) komma skall. Har jag tur är det bara två dagar kvar tills jag får krama om honom. Han är ute någonstans på Östersjön i båten, och har bränt sig på armarna men annars verkar han ha det bra. Och batteriet i telefonen håller på att dö, men det borde gå att ladda då de har tillgång till lite el i alla fall. Solceller är en bra uppfinning =) Nu är det dags för middag. Och det kan vara så att jag däckar efteråt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0