Om mig

Jag minns inte om jag har skrivit någonting om mig själv ännu. Jag vill inte vara för specifik då jag har tänkt vara anonym då jag skriver här. I alla fall till en början, för vad som händer sen...Ja, det ser vi då.

Hur som helst.

Jag är tjej/kvinna
Jag är mer än 20 år gammal men yngre än 25
Jag är storasyster
Jag är sambo och förlovad
Jag bor i Stockholm och jag är född och uppvuxen här
Jag studerar inom ekonomi
Jag har riktigt dåligt morgonhumör (det går inte att prata med mig förrän jag ätit frukost, så länge du inte vill ha svaret "hrrmmmgruffgruff")
Jag är en kvällsmänniska
Jag jobbar extra inom butikshandeln
Jag älskar att åka skidor och snowboard
Jag älskar att resa, både till varma och kalla ställen
Jag är hiv-positiv


Nej, det är fortfarande jobbigt att skriva det. Men det är ännu värre att säga det. När jag pratar med folk som vet så säger jag bara "positiv". Ibland, om personen inte är med på samma blad eller vad man ska säga, som jag så kan det bli väldigt roligt om personen tror att jag menar en glad person. Fast helt fel är det ju inte. Jag menar, att vara hiv-positiv är bara en liten bit av vad jag är (och vad jag har).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0