Tomten är far till alla barnen

Den filmen har absolut inget med inlägget att göra...Men jag gillar den filmen. Och att jag redan har sett den gör absolut inget. Jag ser den gärna igen :)

Det jag däremot tänkte skriva är att jag har köpt lite julklappar idag. Nästan det jag har tänkt mig till pappa och lite annat smått och gott. Men det är svårt att veta vad man ska köpa. Värst är ändå syrran. Blir väl något så tråkigt som presentkort i år igen. Hon uppskattar det sen när det är mellandagsrea...Så var det förra året i alla fall :)

Har ni köpt några julklappar än?

Kommentarer
Postat av: Anna

Inte en enda faktiskt! Men ska väl köpa nåt smått till barnen. Vi byter inte med vuxna, vilket vi räknar från 18 år :) Vad önskar du dig i julklapp då?! Jag önskar mig sovmorgnar!!!!



Nu kan jag ju inte hålla mig från att fråga (har försökt ligga lågt, skratt), men, tycker du att du har fått bra bemötande fr sjukvårdspersonal? Eller har några verkat rädda? Man tänker ju sig att de som jobbar inom vården borde vara proffsiga. Hoppas det iaf. Sen: man sägs ju inte "dö av hiv, utan med hiv". Det jag undrar då är, eftersom immunförsvaret kan vara nedsatt som hivpositiv, om hivpositiva får väldans massa vacciner? Tänker att det rimligtvis borde vara bra? (hepatit A, B, TBC osv)

2010-12-08 @ 21:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0