Sorry!

Blev inget bloggande i helgen då Js föräldrar var här och det stod massa saker på schemat.
Humöret har varit lite skiftande, mycket beroende på en visdomstand som är på väg. Fast den har varit på väg till och från i ungefär två år nu så jag är egentligen inte förvånad. I en vecka höll det på men nu är det bra igen.
Att vara småsjuk hela tiden är ingen höjdare heller. Idag stannade jag hemma då jag kände mig yr, småfebrig och det bara rev i halsen. Jag hoppas min projektgrupp förlåter mig.

Så idag sov jag nästan till ett (efter att ha vaknat och gått upp så smått på morgonen) och jag vaknade av fröken Katt som jamade. Ingen som kelat med henne på hela natten. Stackars katt...
Dessutom verkar hon inte gilla att jag har satt på henne ett halsband. Jag gjorde det eftersom hon har smitit ut ur lägenheten och ut i trapphuset ett par gånger nu. Och det är väl bara en tidsfråga innan hon lyckas komma ut helt. Så halsband med mitt telefonnummer på. Just in case.

Ikväll kommer jag vara utan J då den nya World of Warcraft expansionen släpptes inatt. Han försöke ladda ner expansionen här men det gick inte så snabbt med mitt mobila bredband (som kommer från min mobil) så han gav upp det rätt snabbt. Men ikväll kan han geeka sig bäst han vill. Sen kanske jag åker dit imorgon, så får jag träffa honom lite grann i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0