Obehagligt

Idag tog jag bort ett födelsemärke som hade förändrats över tiden. Var där på morgonen och den totala tiden jag spenderade i byggnaden var väl 20-25 minuter. Bedövningen var ju annorlunda än vad jag trodde...Trodde att det skulle vara som hos tandläkaren då man får vänta innan den verkar. Men icke!
Fast jag fick lite mer än en spruta då jag tyckte att det kändes fortfarande. Men det var nog mycket för att jag spände mig. Så nu har de skickat fläcken på analys och jag får ta bort stygnen om två veckor. Och får inte låta det bli blött förrän torsdag typ...kanske imorgon kväll. Tur att man duschade idag...Skulle det krisa sig får jag väl plasta in foten ^^

När jag hade fått bedövningen så kände jag inte alls när de rörde eller skar bort fläcken. Sen när de sydde ihop så kände jag inte det heller, men jag kände att de drog i huden. Obehagligt. Men det gick fort. Jag gick lite konstigt de första timmarna men nu går jag normalt. Men lite stelt kanske.

Imorgon ska jag till läkaren och prata om provsvaren. Ska försöka få dem utskrivna så kan jag visa hur det ser ut och så där :) Ikväll blir det middag med J och vänner. Sen åker jag till mig igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0